toen mijn opleiding begon. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van linnn05 - WaarBenJij.nu toen mijn opleiding begon. - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van linnn05 - WaarBenJij.nu

toen mijn opleiding begon.

Door: -

15 Januari 2015 | Nederland, Nijmegen

ik heb deze opleiding gekozen, omdat ik graag met mensen werk en hou van afwisseling in het beroep. deze mogelijkheden biedt deze opleiding. ik wilde graag in de zorg werken mijn twijfels zaten tussen tandartsassistent en apotherksassistent. na wat informatie en de opendagen bezoeken kwam mijn keuze op de opleiding tandartsassistente.

Ik ben nog steeds blij met mijn keuze en heb er nog geen spijt van. Na mijn diploma kan ik nog allerlei cursussen gaan volgen of doorstromen naar het HBO. maar waarschijnlijk ga ik het HBO niet huilen en ga met verder specialiseren met behulp van cursussen. Kaakchirurgie spreekt mij wel erg aan.

Toen ik begon aan de opleiding was alles nog onbekend voor mij. Maar hoe langer ik hier op school zit hoe meer het begint te deugen. Ook heb ik het erg naar mijn zin.

Ik hoop dat ik mijn diploma ga halen en een leuke baan kan vinden.